Satan

va jag brände mig igår. Tommy lagade mat eftersom jag hade namnsdag o allt =) ja ja iaf så skulle jag ta ut klyftpotatisen ur ugnen, o handsken som jag hade var så tunn så jag kände hur d blev tok varmt på fingrarna. Till slut så gjorde d så ont att jag i ren reflex tog tag i plåten me den andra handen (utan handske).. Åh vilken idiot jag e, huden är typ smält o känns som stelnat stearin på pekfingret. Plus att fingertopparna på handen me handsken oxå vart brända, fast inte lika farligt. men ont gjorde d överallt. Så jag tillbringade kvällen med båda händerna i en balja me vatten o kylklamp i. Jag kan tillägga att även natten tillbringades med fingrarna i blöt..




Maten blev iaf väldigt god, grekisk kyckling me klyftpotatis o greksallad. Me



Kommentarer
Postat av: Tommy

Förlår Maria... Jag skulle ha tagit hand om potatisen i ställe för att duscha,så hade din hand inte blivit brännmärkt,SORRY ;-)

2009-03-04 @ 05:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0