Första natten:) Då har första natten spend...

Första natten:) Då har första natten spenderats i huset, o vi sov hur bra som helst! Visserligen flyttade jag in Felix till min säng när jag gickk o la mig:S Shit vilket flyttgäng vi va igår, Maria som skötte köket me mat o fika (tacogratäng o kladdkaka). Robban som bossade över dom andra flyttkarlarna (lillebror, Gunnar o Mackan). Anton o Felix som spelade hockey i källarn i ca sex timmar.. Mamma som dammsög o fixade. Ami som packade upp o klädde på soffor o stolar. Jennifer som fick agera både flyttkarl, inredare o predikade över vikten av att vika sina underkläder;) Oj va killarna svor o slet me garderoberna men d gick bra o jag blev supernöjd.. Kvällen avslutades me kycklingsallad o div drickbart, spel o musik. Sjuklingen Gunnar kunde tyvärr inte närvara, däremot kom målaren Myran me sin tygkasse. Senare på kvällen sladdade även Penishill in på sin monark, trevlig kväll helt enkelt!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Du är rik som har sånna vänner. Lycka till med nya boendet

2012-01-22 @ 12:58:12
URL: http://3pa2.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0