Trevlig helg me tråkigt avslut..

Ja då va julen över för i år. D va en trevlit helg, vi hade uppesittar kväll här me massa spel, skinka o glögg=) Julafton skulle vi fira hemma hos oss, som vanligt va jag ju ute i sista stund me d mesta. 

Morgonen började hos mamma o pappa på frukost, efter d en tur till Felix farfar o Kerstin. Mys, mys. Men eftersom d va uppesittar kväll så hade jag ju givetvis skjutit upp tillverkningen av skaldjurspatén till julafton. Felix hade inte lekt klart me farfar så han fick bli kvar en stund, själv åkte jag hem för att börja fixa patén.

Efter 1 timme i ugnen skulle jag ta ut den o märker att jag inte ens behöver grytlappar.. UGNSHELVETET har pajjat!! O där stod vi me jansson o omelett som oxå ville in i värmen.. Fick springa upp till grannarna som, som tur va, inte skulle ha sin ugn på några timmar..

Tomten kom iaf, alla fick paket o de blev en myskväll=)

Juldan=fest hos mig.. Men lillebror svek me sin magsjuka.

O på annandan kom den lilla magsjukan på besök hos mig, så nu har jag legat däckad i nästan 2 dygn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0