Biobesöket...

..gick ju sådär. Discodaggarna va d vi skulle se, Felix va ivrig o ville åka redan 1 timme innan filmen skulle börja. Vi skjutsade brorsan o sen bar d iväg till bion, vi köpte popcorn o dricka. När vi kom upp i salongen va d inga där än, d va ju bra då kunde Felix kolla runt lite utan att nån skulle bli irriterad.. Felix satte sig o högg in på popcornen, han satt o kollade i hålet som e bakom där "projektorn" står o trodde att d va där som filmen skulle vara, han tyckte d va konstiga att sitta ät fel håll.. SÖTUNGE!!

Ja, filmen började iaf o allt va frid o fröjd till popcornen o drickan va slut efter ungefär 1 timme, då tyckte Felix att han kunde ju faktiskt lika gärna kolla på film hemma... Bara o packa ihop o gå hem då..:S

På väg ut säger Felix att han tyckte d va kul på bion.. Hahha, jo jag märkte d =)

Så om filmen e att rekomendera kan jag inte svara på, precis när maskarna hade fått till sitt lilla discoband så va d dags för oss att lämna stället.. D jag såg tyckte jag va ganska roligt iaf..



Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan Gumman!



GUD va sööööt han är! Nästa gång blir nog filmen bättre, då vet han ju vart han ska titta ialla fall :) Du får vl köpa nån sån där plussmeny med popcorn o cola så han har o göra en stund.

Kram på er!

// Maria

2009-02-22 @ 10:12:11
URL: http://mariarobert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0