Discodaggarna

Idag ska Felix o jag iväg på bio e d tänkt, ska bli spännande o se hur d går...

Igår va bästaste Jennie o jag ute o svängde våra olurviga ben, d va väl ungefär så roligt som man gör d. Lite folk men va fasen , då e d ju iaf inte kö i baren=) Innan va väldigt trevligt iaf, Theres o Maria va här o mös, dom va nyktra o ordentliga, bra för oss för då fick vi ju skjuts ner.

Nu e jag nyss hemkommen efter en långpromenad på en o en halv timme men Jennie, lika bra o gå bort dom sista spritångorna.. Men va roligt d e o va i stort sett nykert när man e ute, d e ju fasen som ett stort förspel på dansgolvet.. Herregud vuxna människor, gå hem istället när ragget e avklarat. Jaja nog om d , d kanske e jag som börjar bli för gammal helt enkelt..:S

Nu lär jag iväg o hämta lillen!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Disco Raggarna....

Klart det är långt förspel..

Det är ju det som är GREJEN :-)

Nästa helg är det den årliga Bowlingen,Fan ta dig om du tränar i veckan Maria.

Önskar dig en trevlig Lördags kväll

/T

2009-02-21 @ 17:17:51
Postat av: Anonym

Haha, men du Tommy, jag mena ju inte att vi va discoraggare utan att filmen vi skulle se va discodaggarna..

Nu har jag bokat bana i bowlinghallen varje kväll fram till fre plus dubbelpass imorn, guuud va stryk du ska få. Hihihi

2009-02-21 @ 17:54:38
Postat av: Alicia

Hej! Alicia heter jag o är Ebbas kompis. Jag är 10 som Ebba. När Ebba visade mig bilderna o att hon var med så började jag läsa den kram Alicia

2009-03-05 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0