Åh mina pengar!

Mina pengar bara rinner ur händerna på mig.. Igår va jag nere på stan i tjugo minuter o hann slänga ut nästan 900. Blev en topp, en tunika o ett par örhängen, o så systemet, måste ju ladda upp till sälen.. Plus att jag va hos frissan oxå, detta inte inräknat.

Idag va d dags för en ny tur till stan, skulle möta Jennie där. Jo då men då brändes väl en sådär 900. Blev ett linne o en typ klänningströja från spero o ett linne, plus lite fika till Felix.

Tidigare idag va vi ju o inskaffade oss lite fler familjemedlemmar, detta kostade väl sammanlagt 500. Kommer bilder lite senare på de nya små liven..

O som sagt va så åker vi ju till sälen imorn o d e väl inte gratis antar jag?!?!

Kommentarer
Postat av: Tommy

NÄ.. det är inte gratis i Sälen Maria...

Hur mår du??

Man måste ju spar lite med...NOT :-)

Ha en trevlig helg i Sälen,OCH HÖR AV DIG

/Tommy

2009-03-11 @ 18:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0