Oj oj oj, nu va d längesen igen..

Va har hänt sen sist då tro? En vattenläcka som resulterade i nytt golv i Felix rum och i hallen plus en ny tvättmaskin. Jag har tillbringat tre veckor inne i örebro på utbildning. Felix har fått sin sista vaccination så nu e han redo för thailand=)

Sälen va bra, tyvärr så blev d tre bilder för mig, alla i bilen på väg upp, jag tappade bort kameran o på söndan kom jag på att den visst låg kvar i bilen. Vi bodde typ tre minuters gång från hc där vi tillbringade våra kvällar. Kanonhelg!!

Nu blir d en tur till örebro för att införskaffa årets grill. Vi va i örebro i söndags oxå men då kollade jag bara på olika grillar men nu har jag nog bestämt mig.

Igår kväll fick Felix o jag varsitt påskägg =) Me like..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0