Tårgaskammaren

Idag har vi haft utbildning o fått våra fina gasmasker. För att bli "godkänd" fick vi ta nåt varv inne i en barack som var fylld me tårgas. Men masken gjorde sitt jobb kan jag lova=)

Igår hände inte mycke, vi tog en sväng till donken me Åsa. Felix va så trött så han bröt ihop för allt, på vägen hem fick jag spänna fast honom i vagnen. Han skulle minsann gå själv men när jag ställde ner honom så gick han ju inte ett endaste steg. Han fick sätta sig i vagnen igen o då blev han typ galen o skrek att han skulle gå.. Detta upprepades många gånger o till slut så satt han alltså fastspänd i vagnen. Han skrek en liten stund men sen somnade han, men d sista han sa innan ögonen stängde sig va at han skulle gå:) Envis kille d där! Ja just ja, sen va vi ju till Kil o kolla hockey, skitmatch plus att Felix hittade en kompis som hette Hjalmar så d vart mest att jag passade på dom istället.. Hjalmar var där me sin morfar som förövrigt va Gunnar Johansson, FBK`s gamla tränare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0