Stjärt-skinkan

Imorse när vi busade sa jag att en gosekatt åt på Felix skinka. Nä sa Felix, katten ska stå på gärdet o äta en riktig skinka som någon slängt in. Jaha riktig skinka, men va heter d här då frågade jag o pekade på Felix skinka. Stjärt-skinka svarar Felix som den mest självklara sak i världen..

Jag kom då på en rolig grej som hände nu i sommar. Jag hade hämtat Felix från stugan o d såg ut som han hade ett stort blåmärke på ena skinka men det va smuts. Han hade suttit i sandlådan så d va torkat lervatten.
Ja, ja iaf så säger jag till Felix att han e jättesmutsig på skinkan.

- Får jag se.

- Ja men då får du gå ut i hallen o kolla i den stora spegeln annars kan du inte se.

Felix går ut o efter en stund hör jag:

- Mamma, vart brukar skinkan sitta?

SÖTUNGE!!


Kommentarer
Postat av: Mor-Mora

O den där goda tårtan Felix som du gjorde,

Blir det samma när du fyller????

2009-09-08 @ 13:28:02
Postat av: AnnKatrin

Hej Felix!

Grattis på födelsedagen fast en dag för sent! Hoppas att du fick många fina presenter och en god tårta. Kramar från AnnKatrin

Sigge och Gösta säger mjau mjau

2009-09-27 @ 10:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0