Riktig jävla hatar-dag..

Fan att folk ska få påverka så att man ska gå o va så jävla förbannat arg hela tiden. Va fan e problemet egentligen, just nu så har jag två jävla idioter som tar så onödigt me energi från mig.. Önskar att jag bara kunde skita i d, men den ena kommer väl alltid göra sig påmind på ett eller annat sätt o den andra idioten e ju bara för mycke!

Åhh, ge mig kraft!!

Ni vet när man bara e så förbannat att man bara stör sig på allt o alla.. Va o fika me polly på som hemma förut, o vi satt i soffan. Plötsligt kommer d en kille o sätter sig typ på min jacka som jag hade brevid mig fast att d fanns två bord o typ fem sittplatser.. Jaja jag flytta min jacka o han kom ännu närmare, d visades sig att han hade sin tjej o hon skulle ju såklart sitta brevid honom i soffan, d va för d han behövde tränga bort min jacka.. Inte nog me d, när sen tjejen kommer säger killen "jag kan inte sluta le när jag ser dig" o så satt dom o småhångla hela tiden.. IDIOTER!!

Riktig bitterfitta har jag varit idag, men nu känns d lite bättre.. Får se vilken sida jag vaknar på imorn, tippar på sursidan, d e ju måndag oxå..

Kommentarer
Postat av: Tommy

Känns som du behöver komma upp till Stockholm Maria..

2010-03-08 @ 09:32:01
Postat av: Maria

Ja, jag tar bilen nu!!!

2010-03-08 @ 11:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0