Vår!!

Dagen har tillbringats i stugan, Felix sov hos mormor o morfar inatt så jag hade sovmorron. D va riktigt skönt o sova lite längre, speciellt efersom min kvällspromenad blev väldigt sen igår plus att jag fick avstyra ett bråk innan jag var hemma igen.

Ja ja, i stugan sken solen för fullt, riktigt vårväder. Jag gick långa rundan för första gången i år, så skönt. 11 km o d tog som vanligt 1 timme o tjugo minuter. Får nog bli den imorn oxå. Efter promenaden så grillade vi kycklinglårfiléer, så gott, första grillningen för i år oxå. Jag lurade upp Åsa en sväng oxå, trevligt trevligt.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul få se fotot däruppifrån. Var ett tag sedan jag såg den vyn. Underbart ställe.

2010-03-15 @ 08:08:37
URL: http://3pa2.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0